Random Te.Ke.Hall

-surprise:

-surprise:

me trying to reach goals in my life

image

and when i reach them

image

waluigipinball:

look at this gif of yoshiki kishinuma falling

waluigipinball:

look at this gif of yoshiki kishinuma falling

urameshi-kun:

This is my favorite post on the Internet

urameshi-kun:

This is my favorite post on the Internet

fluent-in-lesbianism:

bellezza98ceilo:

space-sailor:

pinkkryptonite:

fluent-in-lesbianism:

MY MOM JUST TOLD ME TO CREMATE HER AND PUT HER ASHES IN AN HOUR GLASS SO THAT EVEN AFTER SHE’S DEAD AND GONE SHE CAN CONTINUE TELLING ME HOW MUCH TIME I’M WASTING ON THIS SITE.

daaaang lol

sooo you both get burned in the end

you did NOT
you just

HOW DARE YOU SPEAK OF MY MOTHER IN THAT TONE OF PUN

361,461 plays

patcheel:

delicioustrap:

homusexuality:

image

OMFG I WAITED FOR MONTHS

IT’S BACK ON MY DASH

THIS FUCKING POST

IT IS BACK.

BLESS.

thecatantichristishere:

rabbitrecycle:

donaldkaneda:

owo:

punkmonksteven:

lalatula:

image

*does the anime character with glasses thing*

Does that really work though?

image

image

image

What…?

that’s so cool i wanna do it too!!!!!!

image

ok here goes

image

image

NO

Okay, there’s no way that works.

image

Let me try this out.

image

image

image

image

I’m kinda skeptical about this? Can it really make you anime.

imageGuss i’ll give it a shot

image

image

image

image

ABORT ABORT

yeah right, like that really happens

image

hmmm….

image

maybe I should try-

image

HOLY SHIT

image

WHAT THE FU 

n1hao:

thilboner:

wendymabelaraneaprenderghast:

kergiby:

no1currica:

I kinda feel like this characterizes all heterosexuals as being stern or unyielding or narrow or something like that as people, while all other sexualities are some kind of fun and kind. I liked the photoset ‘til I got to the last square.

I agree with that. The black and white made sense, but the picture bothers me.

#remember kids heterophobes arent any better than homophobes yehaw.

Hello everyone! I see no one deemed it right to put a source; simply because they thought this was offensive and it didn’t need one. Well there you are, please check out the artist and give them love.First of all; this is image is edited. This is the original image:

Now, let me explain. These are all actual flags that people use to show off their sexuality. The actual accepted heterosexual flag is indeed black and white. Kind of weird and bland compared to the colorfulness of the others, right? The artist agreed. So when personifying the sexualities, she made Heterosexuality seem upset at it’s bland colors.If you visit Humon’s deviantart page, this image no longer exists because of hate sent to her and her art being taken.Please stop reblogging things unless you know the real story. Humon’s art features some of the most diverse relationships you’d ever see. Such as:
A three way, multiracial, completely consensual relationship with a child.Do I even need to explain this one? Her art also shows acceptance of others, such as here, where a little girl is putting makeup on a little boy. It’s titled, “Boys can wear Make-up.”
Now remember. Don’t believe everything you see on tumblr. Shit is manipulated all the time. Thanks again for your time, and please reblog to pass the message on!




Okay, I’m glad I read this.

n1hao:

thilboner:

wendymabelaraneaprenderghast:

kergiby:

no1currica:

I kinda feel like this characterizes all heterosexuals as being stern or unyielding or narrow or something like that as people, while all other sexualities are some kind of fun and kind. I liked the photoset ‘til I got to the last square.

I agree with that. The black and white made sense, but the picture bothers me.

#remember kids heterophobes arent any better than homophobes yehaw.

Hello everyone! I see no one deemed it right to put a source; simply because they thought this was offensive and it didn’t need one. Well there you are, please check out the artist and give them love.
First of all; this is image is edited. This is the original image:


Now, let me explain. These are all actual flags that people use to show off their sexuality. The actual accepted heterosexual flag is indeed black and white. Kind of weird and bland compared to the colorfulness of the others, right? The artist agreed. So when personifying the sexualities, she made Heterosexuality seem upset at it’s bland colors.
If you visit Humon’s deviantart page, this image no longer exists because of hate sent to her and her art being taken.
Please stop reblogging things unless you know the real story. Humon’s art features some of the most diverse relationships you’d ever see. Such as:


A three way, multiracial, completely consensual relationship with a child.



Do I even need to explain this one? 
Her art also shows acceptance of others, such as here, where a little girl is putting makeup on a little boy. It’s titled, “Boys can wear Make-up.”

Now remember. Don’t believe everything you see on tumblr. Shit is manipulated all the time. Thanks again for your time, and please reblog to pass the message on!

Okay, I’m glad I read this.

ac1drayne:

gavinfreeiskillingme:

agent-355:

Casual reminder that this was an Actual Thing that actually aired on Cartoon Network.

"NO"

NEVER SPEAK OF THIS

ask-stevetheminer:

chxser:

theatre-tech:

Why doesn’t this have more notes?

This is fucking great

//…